15 Nisan 2015 Çarşamba

Bilim Şenliği

Bilim Şenliği

Bilim Şenliği sitesini de takiplerinize eklemenizi öneririm. Bende zaman zaman bu siteden bilgileri paylaşacağım.  Çok ilgimi çeken bir yarışma ''Çocuk Gözü ile DNA''
Hacettepe Üniversitesi tarafından düzenlenen DNA Günü 2015 etkinlikleri kapsamında ilköğretim öğrencileri için düzenleniyor. Yarışmaya 6-13 yaş arasındaki çocuklar katılabiliyor.

Yarışmaya katılım şartları sitede yayınlanmış. Ben tekrar tek tek yazmadım. Son başvuru 27 Nisan onu hatırlatayım sadece.
Ama harika ödülleri olduğunu söylemeliyim. İlk üçe tablet bilgisayar veriyor. 4. ye Dijital Fotoğraf Makinesi, 5. ye MP3 çalar.

Ben henüz kızıma yarışma konusunu açmadım. Bununda nedeni bu aralar  mükemmel yapamadığı şeyleri hiç yapmamayı tercih ediyor. Resim konusunda iyi olmadığına karar vermiş. Resim öğretmeni tam tersini söylese de. Tabi bizde biliyoruz bir ressam olamayacağını ama en azından keyif alarak iyi kötü bir şeyler yapmasını isterdim. Bakalım belki bu yarışma fikrini değiştirir.

Çünkü bu tip yarışmalarda ödül kazanmak onu inanılmaz mutlu ediyor. Futboldan hiç hoşlanmayan bir kız çocuğu olarak konu ödül kazanmak olduğunda kazanılan futbol topu olsa bile yeri baş köşedir. Bakalım katılım konusunda ikna olacak mı...

Bu arada yarışmaya katılan bütün çocuklarımıza başarılar dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra görülecektir.