3 Haziran 2020 Çarşamba

KODLAMA 2


       KODLAMA serimize bugün de devam etmek istedim çünkü elimde gerçekten güzel bir tane var ve onu sizin miniklerlede  paylaşmak istiyorum. 




Biz bunlar gibi çok fazla etkinlik yaptık çünkü oğlum bunları çok seviyor. Çoğunu Pinterestten buluyorum. Bazılarını da başka örneklerden esinlerek çizip veriyorum. Çoğunu atmışız tabiki.
Bunlar buzdolabının üzerinde yada odasında ki panosunda asılı olanlardan. 








 Bunun çok espirisi yok, nisapeten kolay olanlardan. 
Sayılara renk vermişler
boyanıyor.
    





Aşağıdaki noel baba en eğlendiklerinden ve iki gün sıkılmadan devam etti. Aslında çok sabırsız ve hemen konudan konuya atlayan bir çocuk olmasına rağmen kodlama değince işler değişiyor. 
Hepsinin bir ilgi alanı var aslında bazen bunu bulabiliyoruz bazen bulamıyoruz o kadar. 

Noel baba için elişi kağıtlarına küçük kareleri ben çizdim, çoğunu kendisi kesti ,birazını da ben. Çok vakit aldı bu kesme işlemi. :-) 
İtiraf ediyorum bazı yerlerde sabırsızlanıp hepsini birden kesmek istediğim oldu. :-)  Kestiği elişi kağıtları içerisinden özenle en düzgün olanları seçtik tabiki. Yoksa her boy ve şekilden oluşan bir yığınımız vardı. 

Noel Baba Kodlama





Balkabağı kodlama ise en sevdiği oldu. Bunu hem elişi kağıdı ile hemde boya kalemleri ile yaptık. 
Balkabağının pdf i halen mevcut isteyen olursa mail adresine gönderebilirm.





Balkabağı Kodlama
Balkabağı Kodlama



2 yorum:

Yorumunuz onaylandıktan sonra görülecektir.